lørdag 24. juli 2010

Litt om meg

Jeg kan jo begynne med å fortelle litt om min bakgrunn.

Jeg har en utdannelse i digital medieproduksjon fra Hihm, en veldig bra og undervurdert skole og linje spør du meg, der ble vi lært opp i alt fra radio, til kortfilm/dokumentarer og 3d animasjon. Vi laget masse forskjellige produksjoner og fikk opplæring i både film historie, teknologi og hådntverk. For mer info om Digme og Hihm kan dere gå inn på www.mediefag.no

I tillegg til å lage kortfilmer og dokumentarer organiserte jeg også en filmklubb som viste alt slags filmer hver uke. Jeg har også gått diverse andre fag og kurs som f.eks kortfilm manus og langfilm manus linje samt video produksjon og psychology and psychoanalysis in cinema i Australia pluss at jeg tok Film historie og analyse ved Universitetet i Bergen, på universitetet var jeg også med i studentradioen og lagde film anmeldelser for programmet kinosyndromet. Så du kan kort og godt si at jeg er både interresert og har lært litt av hvert om film og tv de siste årene.

Når det gjelder nettkunnskapen min, er det egentlig ikke noe særlig mer enn det jeg har gått igjennom på skolen, vi fiklet litt med dreamweaver i ett av fagene og lagte hver vår dårlige nettside, som jeg har ingen som helst planer om å legge ut. Har aldri lagt en video ut på youtube og dette er min aller første blogg, likevel har jeg noen tanker om dette blogg, facebook og twitter hysteriet som går for tiden og om hele internett fenomenet i seg selv, noe som jeg skal komme tilbake til i en senere blogg

Hva jeg kan om musikk? Fint lite egentlig, vet bare at jeg liker det og at jeg har funnet min egen smak(men jeg er en jævel på trommene i rock band)
Keith Moon! Your ass is mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar